<
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü T.C. Sağlık Bakanlığı Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü T.C. Sağlık Bakanlığı Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Memnuniyet Sağlama Süreci

Güncelleme Tarihi: 17/04/2018

Memnuniyet Sağlama Süreci

 




Prof.Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi olarak yaptığımız işin merkezine sağlığıiçin bize ihtiyaç duyan insanımızı koyarız. Bu nedenle hastalarımızın beklenti ve taleplerine göre hizmetlerimizi şekillendiririz.

Hasta Hakları Birimi olarak; arzu ettiğiniz hizmeti almanız ve memnuniyetinizi sağlamak için;

- Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve hasta yakınlarımızın hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alırız.
- Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir, sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır ve sorunlarınızın çözümüne yönelik işlemleri gerçekleştiririz.
- Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, hastamıza geri dönüş yaparız.

Hasta Hakları Birimi, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, öneri ve görüşlerinizi de değerlendirerek hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikâyetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle sadece Hasta Hakları Birimimiz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

GÖRÜŞLERİNİZE DEĞER VERİYORUZ

 

 


En iyiye ulaşmak adına; öneri, istek ve görüşlerinizi bize iletmenizden mutluluk duyacağız. 

Görüş, öneri veya düşüncelerinizi bildirmek için;

- Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan Hasta Görüş ve Öneri Formu bölümünden mesaj gönderebilir, 
- Hastanemizde katlarda ve bekleme salonlarında bulunan hasta hakları şikayet ve öneri formlarını doldurabilir, 
- Sosyal medya hesaplarımızdan mesaj yollayabilir,
-Hasta Hakları Birimi yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz. 

Hasta Hakları Birimi ve Memnuniyet Merkezimize iletilen her görüş (şikayet) kaydedilir ve saklanır. Şikayet değerlendirilirken hasta hakları ve memnuniyeti ilkelerine göre hareket edilir. Gerekli tüm araştırmalar yapılarak en kısa sürede ve kalite standartlarına uygun çözüm üretilmesi amaçlanmaktadır. Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, hastamıza geri dönüş yapılmaktadır.